buttons buttons

З 4 квітня реєстрації місця проживання фізичних осіб делегується органам місцевого самоврядування

04 квітня 2016 року набуває чинності норма Закону України від 10.12.2015 року № 888-VIII  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», а також постанови КМУ № 207 від 02.03.2016 року «Про затвердження Правил реєстрації місця проживаннята Порядку передачі органами реєстрації інформації».

Відповідно до них повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, тобто органом реєстрації визначили виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено).

Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися. Адреси, за якими можна буде отримати послугу з реєстрації місця проживання, розміщені на інформаційних стендах у всіх підрозділах ДМС України.

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Також міграційна служба створила веб-портал, призначений для здійснення місцевими громадами реєстрації та передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру, а також надала необхідні роз’яснення щодо отримання доступу та використання ресурсу.

Отже, для здійснення реєстрації чи зняття з реєстраційного обліку, — громадяни мають звертатися до міських, селищних та сільських рад.

Повідомити про помилку

Текст, який буде відправлений редактору: