Оголошення про продаж на аукціоні нежитлової будівлі у селі Пекарів
Оголошення про продаж на електронному аукціоні об‘єкту комунальної власності - Нежитлової будівлі загальною площею 633 кв.м., що знаходиться за адресою: Чернігівська область, Корюківський район село Пекарів, вулиця Вишнева, 20
- Інформація про об’єкт приватизації:
Найменування об’єкта приватизації: Нежитлова будівля загальною площею 633 кв.м.
Місцезнаходження: Чернігівська область, Корюківський район село Пекарів, вулиця Вишнева, 20.
Інформація про об’єкт: Нежитлова будівля загальною площею 633 кв.м., що знаходиться за адресою: Чернігівська область, Корюківський район село Пекарів, вулиця Вишнева, 20. Будівля розташована в центральній частині села.
Унікальний код, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації переліку, що підлягають приватизації в електронній торговій системі : RAS001-UA-20231023-48252
Ідентифікатор JAS001-UA-20231030-36590
Інформація про земельну ділянку: Земельна ділянка не сформована.
- Інформація про аукціон:
Аукціон проводиться відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 (із змінами).
Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.
Дата і час проведення аукціону: 17 листопада 2023 року
Час проведення аукціону встановлюється електронною торговою системою відповідно до вимог Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 (із змінами).
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами, аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.
- Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта:
Стартова ціна об’єкта для продажу на аукціоні: 186459,75 грн (без ПДВ);
- продаж на аукціоні з умовами – 186459,75 грн.;
- продаж на аукціоні зі зниженням стартової ціни –93229,87 грн.;
- продаж на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни –93229,87 грн.
Розмір гарантійного внеску електронного аукціону для кожного із способів:
- продаж на аукціоні з умовами – 37291,95 грн.;
- продаж на аукціоні зі зниженням стартової ціни – 18645,9 грн.;
- продаж на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 18645,9 грн.
Розмір реєстраційного внеску: 1 340,0 грн.
Крок аукціону для кожного із способів продажу - 1% стартової ціни, що складає:
- продаж на аукціоні з умовами – 1864,59 грн.;
- продаж на аукціоні зі зниженням стартової ціни – 932,29 грн.;
- продаж на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни – 932,29 грн.;
Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій - 10
Умови продажу:
покупець зобов’язаний протягом 10 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу відшкодувати витрати на оплату послуг, пов’язаних із здійсненням заходів з приватизації об’єкта, зокрема проведення оцінки майна – 4725 грн (чотири тисячі сімсот двадцять п’ять гривень), виготовлення технічної документації - в сумі 5191,41 грн. (п’ять тисяч сто дев’яносто одна гривня 41 коп.) на рахунок, який буде вказано в договорі купівлі-продажу об’єкта.
- Додаткова інформація:
Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків гарантійних внесків, реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об’єкти:
в національній валюті:
- для перерахування гарантійного внеску та оплати покупцем придбаного об’єкта:
Одержувач: Сосницька селищна рада
Рахунок № UA928999980314111905000025679 (для перерахування реєстраційного внеску)
Банк одержувача: Головне управління державної казначейської служби України
Код ЄДРПОУ 04412656
(призначення платежу – кошти від відчуження майна комунальної власності);
- для перерахування реєстраційного внеску:
Одержувач: Сосницька селищна рада
Рахунок № UA928999980314111905000025679 (для перерахування реєстраційного внеску)
Банк одержувача: Головне управління державної казначейської служби України
Код ЄДРПОУ 04412656
(призначення платежу – кошти від відчуження майна комунальної власності);
Сплата гарантійних та реєстраційних внесків відбувається на рахунок оператора електронного майданчика, на якому потенційний покупець зареєструвався для участі в торгах. Перелік операторів електронних майданчиків та їх банківські реквізити для сплати доступні за посиланням: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
Час і місце проведення огляду об’єкта: ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування з 9-00 до 16-00 в робочі дні.
Організатор аукціону: Сосницька селищна рада.
Місцезнаходження: Чернігівська область, смт Сосниця, вул. Грушевського, 15 тел. (04655) 2-30-32, адреса веб-сайту: https://sosnitsa-rada.gov.ua/.
Час роботи: понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 8.00 до 17.00. Перерва з 13.00 до 14.00 год.
Контактна особа: Кушта Наталія Миколаївна, тел. 0664881416, e-mail: kushta01@ukr.net,
Щоб взяти участь як покупець, реєструйтесь на будь-якому із підключених до системи Прозорро.Продажі майданчиків. Операторів електронних майданчиків можна знайти за посиланням: https://prozorro.sale/pokupcyam
- Технічні реквізити інформаційного повідомлення
Дата і номер рішення про затвердження умов продажу об’єкта:
Рішення виконавчого комітету Сосницької селищної ради від 30 жовтня 2023 року №1063
Період між аукціоном з умовами та аукціоном із зниженням стартової ціни, між аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 10 робочих днів від дати опублікування інформаційного повідомлення електронною торговою системою про приватизацію об’єкта малої приватизації.
- Перелік документів:
Разом із заявою на участь у приватизації об’єкта малої приватизації, яка містить ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, потенційні покупці - юридичні особи подають:
- заяву про те, що потенційний покупець не підпадає під обмеження, передбачені статтею 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна»;
- заяву про ознайомлення з об’єктом приватизації;
- документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
- інформацію про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
- документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 20 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації;
- письмову згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
Разом із заявою на участь у приватизації об’єкта малої приватизації потенційні покупці - фізичні особи та іноземці подають:
- заяву про те, що потенційний покупець не підпадає під обмеження, передбачені статтею 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна»;
- заяву про ознайомлення з об’єктом приватизації;
- для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;
- для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;
- документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 20 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації;
- письмову згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
Заяви і документи, що подаються потенційними покупцями для участі в електронному аукціоні, можуть бути складені в електронній формі та підписані шляхом накладення кваліфікованих електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.