Як отримати довідку про доходи через електронний кабінет

Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу державних службовців, що готуються заповнювати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання майнового характеру, а також громадян які збираються оформлювати житлову субсидію  та звертаються до контролюючих органів за відомостями про свої доходи.

З даного питання інформуємо, що наразі є можливість отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – відомості про доходи) в електронному вигляді. Для цього слід скористатися сервісом ДФС України «Електронний кабінет».  Даний сервіс розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України. Також в мережі Інтернет зайти в «Електронний кабінет» можна за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua.

Для роботи з Електронним кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізоване програмне забезпечення. Це зручний та безкоштовний сервіс. Працює він цілодобово в режимі реального часу. Зайти на сервіс можна за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням електроно-цифрового підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів.

Відомості про доходи є персональними даними фізичної особи. А тому, надіслати запит в «Електронному кабінеті» можна скориставшись власним посиленим сертифікатом електронного ключа фізичної особи.

Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків формується у розділі «Заяви, запити для отримання інформації». Середня тривалість обробки запиту складає 1 годину.

За потреби, фізичні особи можуть отримати відомості про зазначені суми за останні три роки (поквартально).

Повідомити про помилку

Текст, який буде відправлений редактору: